مزایا سایت وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

در مقاله مزایای طراحی سایت با وردپرس، در مورد مزایای سایت وردپرس گفته شد. از ویژگی های مهم سایت وردپرس این است که بسیار توسعه مکشوف و بیش از ۳۴ درصد تارنما های جهان را به خودش اختصاص دیتا است. وانگهی هزینه ها را تفریق می دهد و راه ترقی و توسعه سایت و کسب و کار ما را آسان می کند.

معایب طراحی سایت با وردپرس
در روبرو لازم است که معایب طراحی سایت با ورد پرس را نیز بدانیم و با اشکالات آن آشنا شویم.

۱. آفت پذیری
بدون شک بزرگ‌ترین نقطه سستی وردپرس، امنیت آن است. WordPress یک پلتفرم منبع مفتوح است و برای سفارشی سازی، بسیار به افزونه ها و پلاگین ها متکی است. افزونه ها و پلاگین ها هر دو توسط کسان و شرکت‌های گوناگون گسترش یافته اند و از آن‌جا که نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد، می‌تواند حاوی اشکالات یا کدهای ویرانگر باشد.

علاوه بر این، همان‌طور که گفته شد، امروزه وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت درونمایه است. این واقعیت، وردپرس را به منظور اصلی هکرها تبدیل می‌کند. در حقیقت، بر پایه یک گزارش امنیتی، وردپرس جز هک شده‌ترین پلت فرم CMS در سراسر جهان است.

 

۲. هزینه‌ها را افزایش می‌دهد
در حالی که خود وردپرس رایگان است، اما در پایان هزینه‌هایی برپایی می‌کند. وردپرس برای شخصی سازی به افزونه ها و پلاگین ها متکی است. در حالی که بعضی از آن‌ها رایگان هستند، ولی همیشه قابل اعتماد و ایمن نیستند.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید وب سایت شما متمایز باشد، باید برخی از این افزونه‌ها را بخرید، زیرا سرویس‌های مجانی بیش از کران مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی با به روزرسانی‌های بی‌شماری که به طور همیشگی منتشر می‌شود، سبب می‌گردد که به روز‌رسانی سایت زیاد گران تمام شود.

اگر شما طراح وردپرس هستید، یا فرهنگ های مربوطه را دارید، می‌توانید خودتان تنظیمات مورد عقیده را سپریدن دهید، اما بیش‌تر افراد نیاز به به کارگیری یک افزونه یا یک تم پیشرفته دارند.

 

۳. نیازمند به روز رسانی های مداوم است
این پلت فرم به کمینه چندین افزونه، برای این که صحیح کار کند، احتیاج دارد. هرچه پلاگین‌های بیش‌تری استفاده کنید، شکیبیدن بیش‌تری وجود دارد که با مشکلات سازگاری روبرو شوید.

کل فرآیند حفاظت در وردپرس می‌تواند زیاد چالش برانگیز باشد و شما باید برای داشتن یک سایت کاربردی، تنظیمات افزونه ها و پلاگین‌های خویش را تنظیم کنید.

 

۴. سئو (SEO)
وردپرس قطعاً یک بستر دوستانه برای سئو است، اما تقریباً مانند هر سیستم مدیریت محتوای متن مفتوح است. برای افرادی که تجربه و نزاکت کمی در سئو دارند، وردپرس می‌تواند برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کند.

به عنون نمونه در سیستم طبقه‌بندی و برچسب زدن وردپرس، اگر محتوایی بیش از بی گمان برچسب زده شود یا در بسیاری از مقوله ها علامت‌گذاری شود، گوگل آن را به عنوان محتوای تکراری اثر گذاری می‌کند. این سوژه بر رتبه بندی سئو سایت، تأثیر منفی می‌گذارد.

 ۵. شخصی سازی به برنامه نویسی نیاز دارد

برای ایجاد دگرگونی ها ویژه در سایت وردپرس، باید ادب برنامه نویسی با زبان های HTML ، CSS و PHP را داشته باشید. اگر می‌خواهید سایت خویش را شخصی سازی کنید یا طراحی آن را ارتقا دهید، احتمالا لازم است که چندین خط کد پیچیده بنویسید. اگر یا این زبان ها آشنا باشید، کل چیز راحت است. ولی اگر کوشش کنید بدون داشتن تخصص، اقدام به نگارش کد کنید، ممکن است سایت با مشکل جدی روبرو شود.

نکات مهم و دشواری ها سفارش طراحی سایت با وردپرس
تشخیص طراح حرفه ای
سخت بودن امکان تشخیص طراح پیشه ای، مزایای طراحی سایت با وردپرس یکی از معایب طراحی سایت با ورد پرس است. زمانی که شما تصمیم می گیرید وب سایت خویش را با وردپرس طراحی کنید و می خواهید با یک طراح سایت کار کنید، با افراد و شرکت‌های زیاد روبرو می شوید که مدعی امکانات فراوان با قیمت های به شدت غیر قابل باورداشت هستند.

انتخاب میانی این گزینه‌ها، بسیار سخت و سخت خواهد بود. پیامدها این تصمیم ممکن است برای آینده کسب و کار ما ریسک داشته باشد و ضربه مهلکی به آن وارد کند، اما در مقابل ممکن است بتواند یک همراه و کمک کارساز برای زودتر رسیدن ما به اهدافمان باشد.

انتخاب طراح پیشه ای
در اینجا باید بین پیشنهادات ارائه شده، یک طراح چیره دست گزینش کنیم. در واقع باید بتوانیم از یک قالب فروش که ما را در دام خرید ارزان قرار می دهد و شدنی است در آینده ما را از تغییرات، اصلاحات و یا از افزودن امکاناتی که باره نیاز است، بی بهره سازد، بتوانیم فرد ایده آل خود را انتخاب کنیم.

انتخاب فرد درست کار راحتی نیست و احتیاج به رایزن و انتخاب کاملا هوشمندانه ای دارد





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: